Rituāli

Biznesa modelis

Pagan darbojas kā talantu birža, kurā klienta vajadzībai tiek piemeklēti konkrētajam projektam atbilstošākie radošās nozares cilvēki. Atšķirībā no vecā tipa reklāmas aģentūras, kura jums piedāvā vienus un tos pašus štata darbiniekus jebkurai vajadzībai, mēs komplektējam īpaši jūsu biznesam pielāgotu brīvmākslinieku komandu. Tas nozīmē, ka Pagan jūs maksājat tikai par pasūtīto gabaldarbu tikai projektā iesaistītajiem cilvēkiem.

Darba ētika

Mēs mīlam reklāmu, bet tā nav vienīgā lieta dzīvē, ko mīlam. Tāpēc uz darbu nākam laicīgi, strādājam efektīvi un koncentrējamies, lai padarītu visu darba laikā un pēc tā atliktu enerģija arī ģimenei un hobijiem. Ja darbinieks neko, izņemot darbu, neredz, viņa atdeve zūd. Mēs atbildam uz klientu vajadzībām jebkurā diennakts laikā, bet nepārvēršam to par ieradumu un mīlam izgulējušos kolēģus.

Cilvēki

Katru cilvēku, izvēloties amatu vai darba vietu vada konkrēta motivācija. Mūsu mērķis ir sniegt saviem darbiniekiem piepildījuma sajūtu, ar katru izrunājot plānu un kritērijus, pēc kuriem tiks mērīta viņa apmierinātība un izaugsme. To sasniedzot, darbinieks nemeklē citu darbu un viņu nevar nozagt konkurenti, kas savukārt klientam dod stabilas komandas sajūtu.

Ticība

Mēs ticam rezultātiem

Mūsuprāt, reklāmas biznesa būtība ir vienkārša: klients pie mums atnāk ar x daudzumu naudas nolūkā, lai mēs viņam ienesam xxx daudzumu naudas. Mūsu mērķis ir klienta biznesa pieaugums un pārdošanas rezultāti ir pirmais jautājums, ko no mums dzirdēsiet pēc palaistas kampaņas. Kā teica Deivids Ogilvijs – ja tava reklāma nepārdod, tā nav pietiekoši radoša.

Mēs ticam atklātībai

Kā jebkuras attiecības, arī attiecības starp aģentūru un klientu sniedz piepildījumu, ja abi ir viens pret otru atklāti. Darba procesā ne viss teiktais var patikt, bet labāk, lai saspīlējumi tiek izrunāti, nekā lēnām gruzd un pāraug ugunsgrēkos.

Mēs ticam produktam

Klients pie aģentūras vēršas pēc komunikāciju risinājuma. Lai pie tā nonāktu, der pārliecināties, ka darba uzdevumā iekļautie apgalvojumi par produktu ir patiesi un kampaņas vēlamā ziņa radošajā darbā noderīga. Mārketinga pasaule slīkst profesionālajā slengā, ko der nolobīt, lai saskatītu uzdevuma esenci un galvenais – produkta potenciālu tirgū.